T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
SİNOP / ERFELEK - Erfelek Şehit Özkan Çelikkaya Çok Programlı Anadolu Lisesi

eTwinning

May

"Benim Doğam Benim Dünyam" adlı eTwinning projesine katılan öğrencilerimize projedeki öğretmenler tarafından teşekkür belgesi takdim edildi. Öğleden sonra okul seramonisi sırasında eTwinning projesindeki yürütücü öğretmenlerimiz Çiğdem Tıraş, Yavuz Aslan ve Sevcan Karadurak, projedeki çalışmalarından dolayı öğrencilerine teşekkür belgesi takdim etti. 

 

Certificates of appreciation were presented to our students who participated in the eTwinning project called "My Nature, My World" by the teachers in the project. During the school ceremony in the afternoon, our co-teachers in the eTwinning project, Çiğdem Tıraş, Yavuz Aslan and Sevcan Karadurak, presented a certificate of appreciation to their students for their work in the project.

May

Okulumuzun proje takımları, öğretmenleri Çiğdem Tıraş, Sevcan Karadurak ve Yavuz Aslan'ın koordinesinde iş birliği yaparak 9 Mayıs eTwinning Günü kutlama ve etkinlikleri yaptılar. Benim doğam Benim Dünyam adlı eTwinning proje takımları ilk olarak video çekimi yaptılar. Video çekimi öncesi videoda ve etkinliklerde kullanmak için materyaller tasarladılar. Öğrencilerin her biri eTwinning'in kendileri için ne anlama geldiğini söylediler. eTwinning tanıtım standı kurdular. Stantta hem proje çalışmalarına yer verdiler hem de hazırladıkları eTwinning broşürlerini dağıttılar. 

Proje süreci boyunca yaptıkları çalışmalardan dolayı hem öğretmenlerimize hem de öğrencilerimize teşekkür ederiz. Erfelek Şehit Özkan Çelikkaya Çok Programlı Anadolu Lisesi ailesi olarak "İyiki eTwinning!" diyoruz.

Our school's project teams collaborated under the coordination of teachers Çiğdem Tıraş, Sevcan Karadurak and Yavuz Aslan and organized May 9 eTwinning Day celebrations and events. The eTwinning project teams called My Nature My World first shot a video. Before the video shooting, they designed materials to use in the video and events. Each of the students said what eTwinning meant to them. They set up an eTwinning promotion stand. At the stand, they included their project work and distributed the eTwinning brochures they prepared.

We would like to thank both our teachers and students for their work throughout the project process. As the family of Erfelek Şehit Özkan Çelikkaya Multi-Program Anatolian High School, we are happy to say "eTwinning!" we say.

May

Okulumuzun eTwinning proje grubunda yer alan Yavuz Aslan, Sevcan Karadurak ve Çiğdem Tıraş öğrenci takımları ile birlikte nisan aktivitelerini tamamladılar. Öğrenciler pixton ve storyboardthat uygulamalarından birini tercih ederek karikatür hazırladılar. Çiğdem Tıraş ve Sevcan Karadurak'ın takımı pixton; Yavuz Aslan'ın takımı ise storyboardthat uygulamasını kullanarak doğayı korumayı konu alan karikatür hazırladı. Nisan ayının aktivitelerinden bir diğeri proje final testinin uygulanmasıydı. Bu test okulumuzdaki tüm öğretmen ve öğrencilerle de paylaşıldı. Böylece projenin okuldaki etkisi de ortaya konulmak istendi. Nisan ayının aynı zamanda projenin son aktivitesi yapılan çalışmaların sanal ve fiziki ortamlarda sergilenmesiydi. Projede yer alan üç takım iş birliği ile okulumuzun koridorunda bir sergi hazırladılar. Bu sergide projede yapılan çalışmaların yanı sıra geri dönüşüm ile yapılmış materyaller de vardı. Okulumuzdaki diğer öğretmen ve öğrenciler de bu sergiyi gezdi. Etkili bir aktivite oldu. 

Projeye katılan öğretmen ve öğrencilerimiz başta olmak üzere, projeyi destekleyen okul idaresine, öğretmenlere ve diğer öğrencilere teşekkür ederiz.

 

Yavuz Aslan, Sevcan Karadurak and Çiğdem Tıraş, who are in our school's eTwinning project group, completed their April activities with their student teams. Students prepared cartoons by choosing one of the pixton and storyboardthat applications. Çiğdem Tıraş and Sevcan Karadurak's team is pixton; Yavuz Aslan's team prepared a cartoon about protecting nature using the storyboardthat application. Another activity of April was the implementation of the project final test. This test was shared with all teachers and students in our school. Thus, it was aimed to reveal the impact of the project on the school. The last activity of the project in April was the exhibition of the work done in virtual and physical environments. The three teams involved in the project collaborated to prepare an exhibition in the corridor of our school. In this exhibition, in addition to the work done in the project, there were also materials made from recycling. Other teachers and students at our school also visited this exhibition. It was an effective activity.

We would like to thank the school administration, teachers and other students who supported the project, especially the teachers and students who participated in the project.

May

MY NATURE MY WORLD (BENİM DOĞAM, BENİM DÜNYAM)

Bu yıl okulumuz “My Nature My World (Benim doğam, Benim Dünyam)” adlı eTwinning projesinde kurucu olarak yer aldı. Erfelek Şehit Özkan Çelikkaya Çok Programlı Anadolu Lisesi olarak başlattığımız projede yabancı kurucu ortağımız İtalya’dan lise düzeyinde bir okul oldu. Projede ayrıca Yunanistan’dan 2, Romanya’dan 2, Hırvatistan’dan 1 ve İspanya’dan 1 okul yer almaktadır. Türkiye’den ise Sinop, Giresun, Kütahya ve Konya illerinden ortaklarımız bulunmaktadır. Projede okulumuzdan 3 öğretmen, 18 öğrenci yer almaktadır. Coğrafya öğretmeni Sevcan Karadurak’ın kuruculuğunu üstlendiği projenin diğer yürütücüleri okul müdürümüz aynı zamanda Biyoloji öğretmeni Yavuz Aslan ile İngilizce öğretmenimiz Çiğdem Tıraş’tır. 

Proje 13-18 yaş aralığındaki öğrencileri kapsamaktadır. eTwinning projemiz ile öğrencilerde çevre bilincini geliştirmeyi, doğaya farkındalığı artırmayı, öğrencilerin web 2 araçlarını tanımalarını ve kullanmaları sağlamayı ve yabancı dil becerilerini geliştirmeyi hedefledik. Aylık aktivitelerimizi de bu doğrultuda gerçekleştirdik.

Kasım ayında başlayıp nisan ayında tamamlanan eTwinning projemizin 6 aylık aktiviteleri şu şekildedir:

Kasım ayında:

Proje logo tasarımları ve yarışması yapıldı. Hazırlanan logolar için tüm öğretmen ve öğrenciler tarafından oy kullandı. Çiğdem Tıraş’ın takımının hazırladığı logo en fazla oy alarak okulumuzun proje logosu olarak seçildi. 

Proje ilk testi uygulaması gerçekleştirildi. Bu test okullardaki tüm öğretmen ve öğrencilerle paylaşıldı. Böylece projenin okullardaki farkındalığını ve etkisini artırmak hedeflendi.

Atık pil toplama kampanyası başlatıldı. Öğrenciler atık pil toplama kampanyası için broşür ve afişler hazırladılar.

Aralık ayında:

5 Aralık Dünya Toprak Günü olması dolayısıyla öğrenciler Twinspace Forum sayfasında toprak ile ilgili sloganlar yazdı.

Suyun kullanımı ve korunması ile ilgili poster hazırlandı. Öğrenciler suyun önemi ile ilgili sunumlar yaptılar ve okulumuzun diğer öğrencilerini de bilgilendirdiler.

Öğrenci webinarının ilki gerçekleştirildi. Öğrenciler hem diğer takımlardaki öğrencilerle tanıştı

Atıklardan kıyafet tasarımı etkinliği yapıldı. Projede yer alan her takım ayrı ayrı tasarım yaptı. Öğrenciler eski veya modası geçmiş diye düşündükleri kıyafetleri nasıl değerlendirebileceklerini düşündüler ve tasarladılar. Ayrıca doğada çok uzun yıllar yok olmadan kalan naylon poşetleri değerlendirdiler ve bir yağmurluk tasarladılar.

Ocak ayında:

Temizlik ve hijyen ile broşür hazırlandı. Kişisel hijyen panoları oluşturuldu.

Proje ortaları arasında temizlik ve hijyen slogan yarışması yapıldı. Her takım bir slogan ve sloganın afişini hazırladı. Yarışma için Google Forms ile anket hazırlandı. Hijyen slogan afişleri projedeki tüm okullar tarafından oylandı. Giresun’un hazırladığı afiş en fazla oy alarak yarışmanın birincisi oldu.

Ocak ayının son aktivitesi olarak öğrenciler temizlik ve hijyen ile ilgili animasyon video hazırladı. Öğrenciler yaptıkları çalışmalar ile temizlik ve hijyenin önemine dikkat çektiler.

Şubat ayında:

Projedeki tüm öğretmen ve öğrenciler https://www.footprintcalculator.org/home/en uygulaması ile ekolojik ayak izini hesapladı. Böylece her herkes, farkında olmadan doğal kaynakların tüketiminde ne kadar etkisi olduğunu gördü.

Proje etkinlikleri ile küresel iklim değişikliğinin nedenlerini ve sonuçlarına da dikkat çekmeye çalışıldı. Bunun için öğrenciler okul panoları hazırladılar.

Küresel ısınma ve iklim değişikliği üzerinde fosil kaynak kullanımının ne kadar etkili olduğu bilinmektedir. Fosil kaynaklara alternatif olarak yenilenebilir enerji kaynaklarının kullanılması gerekmektedir. Bu nedenle öğrenciler tercih ettikleri web 2 araçları ile yenilenebilir enerji kaynakları ile ilgili video hazırladılar.

Şubat ayında 2. kez öğrenci webinarı gerçekleştirildi. Öğrenciler webinarda proje aktivitelerini ve grup çalışmalarını değerlendirdiler. Ayrıca mart ayında planlanan etkinlikler hakkında fikir belirttiler.

Mart ayında:

Öğrenciler ekosistem ile ilgili “Word cloud” etkinliğini yaptılar. Bu etkinlik ile ekosistemin bileşenlerini ve bütünlüğünü bir kez daha hatırladılar.

Jigsaw ile puzzle etkinliği yaptılar. Her takım yaşadıkları yere ait bir fotoğrafı yapboza çevirdi ve tamamlamaya çalıştı. Ayrıca hazırlanan yapbozlar proje WhatsApp gruplarında da paylaşıldı. Böylece öğrenciler diğer takımların hazırladığı yapbozları da yapmış oldu.

Nisan ayında:

Proje final testi hazırlandı. Bu test, ilk testte olduğu gibi okullardaki tüm öğretmen ve öğrencilerle paylaşıldı. Bu test ile projenin okuldaki etkisinin belirlenmesi hedeflendi.

Öğrenciler doğanın korunması ile ilgili karikatür hazırladılar. Karikatürün hazırlanmasında pixton “comic book” veya “storyboardthat” uygulamalarından birinin kullanılması önerildi. Her takım hangi uygulamayı kullanacağına kendisi karar verdi.

Öğrenci webinarı 3. Kez düzenlendi. Öğrenciler okulları ile ilgili merak ettiklerini sordular. Hobilerinden, sevdikleri şeylerden bahsettiler. Projede kullanılan web 2 araçlarını değerlendirdiler.

Proje süreci boyunca yapılan etkinlikler, öğrencilerin yapmış oldukları geri dönüşüm materyalleri ile birlikte okul koridorunda sergilendi. Ayrıca yapılan veli toplantısında proje ile ilgili velilere bilgi de verildi.

Öğrenciler "Şehrimden Geleceğe Miras" adlı bir ekitap hazırladılar. Final ürünü olarak hazırlanan bu kitapta Durağan Buzluk Tabiat Parkı, Hamsilos ve Erfelek Tatlıca Şelalelerini tanıttılar.

 

  MY NATURE MY WORLD This year, our school took part as a founder in the eTwinning project called "My Nature My World". In the project we started as Erfelek Şehit Özkan Çelikkaya Multi-Program Anatolian High School, our foreign founding partner was a high school level school from Italy. The project also includes 2 schools from Greece, 2 from Romania, 1 from Croatia and 1 from Spain. From Turkey, we have partners from Sinop, Giresun, Kütahya and Konya provinces. 3 teachers and 18 students from our school take part in the project. Other coordinators of the project, founded by Geography teacher Sevcan Karadurak, are our school principal, Biology teacher Yavuz Aslan, and our English teacher Çiğdem Tıraş. The project covers students between the ages of 13-18. With our eTwinning project, we aimed to develop environmental awareness in students, increase awareness of nature, enable students to recognize and use web 2 tools, and improve their foreign language skills. We carried out our monthly activities in this direction. The 6-month activities of our eTwinning project, which started in November and was completed in April, are as follows: In November: Project logo designs and competition were held. All teachers and students voted for the prepared logos. The logo prepared by Çiğdem Tıraş's team received the most votes and was chosen as the project logo of our school. The first test application of the project was carried out. This test was shared with all teachers and students in schools. Thus, it was aimed to increase the awareness and impact of the project in schools. A waste battery collection campaign has been launched. Students prepared brochures and posters for the waste battery collection campaign. In December: Since December 5 is World Soil Day, students wrote slogans about soil on the Twinspace Forum page. A poster was prepared regarding the use and protection of water. Students made presentations about the importance of water and informed other students of our school. The first student webinar was held. Students met with students from other teams A clothing design activity was held from waste. Each team involved in the project made a separate design. Students thought about and designed how they could reuse clothes they thought were old or outdated. They also used plastic bags that remained in nature for many years without being destroyed and designed a raincoat. In January: A brochure was prepared on cleanliness and hygiene. Personal hygiene boards were created. A cleaning and hygiene slogan competition was held in the middle of the project. Each team prepared a slogan and a poster of the slogan. A survey was prepared with Google Forms for the competition. Hygiene slogan posters were voted on by all schools in the project. The poster prepared by Giresun received the most votes and became the winner of the competition. As the last activity of January, students prepared an animated video about cleaning and hygiene. Students drew attention to the importance of cleanliness and hygiene with their work. In February: All teachers and students in the project calculated their ecological footprint with the https://www.footprintcalculator.org/home/en application. Thus, everyone saw how much impact they had on the consumption of natural resources without realizing it. Through project activities, efforts were made to draw attention to the causes and consequences of global climate change. For this purpose, students prepared school boards. It is known how effective the use of fossil resources is on global warming and climate change. Renewable energy sources should be used as an alternative to fossil resources. For this reason, students prepared a video about renewable energy sources using their preferred web 2 tools. A student webinar was held for the second time in February. Students evaluated their project activities and group work in the webinar. They also expressed their opinions about the events planned in March. In march: Students did the "Word cloud" activity about the ecosystem. With this event, they once again remembered the components and integrity of the ecosystem. They did a puzzle activity with Jigsaw. Each team turned a photo of where they lived into a puzzle and tried to complete it. In addition, the prepared puzzles were also shared in the project WhatsApp groups. Thus, the students also completed the puzzles prepared by other teams. In April: The project final test was prepared. This test is the first test Students prepared an e-book called "Legacy from My City to the Future". In this book prepared as the final product, they introduced Durağan Buzluk Nature Park, Hamsilos and Erfelek Tatlıca Waterfalls.

Nis

17.04.2024 tarihinde öğrencilerin 3. ve son webinarı gerçekleştirildi. Öğrenciler birbirlerine merak ettikleri konularda sorular sordular. Okulları hakkında bilgi aldılar. hobilerinden, sevdikleri ve sevmedikleri şeylerden konuştular. Projede kullanılan web 2 araçlarını değerlendirdiler. Projenin son aktivitelerinin gerçekleştirildiği bu ay (nisan) öğrenci webinarı sorunsuz bir şekilde gerçekleştirildi.

 

The students' 3rd and last webinar was held on 17.04.2024. Students asked each other questions about topics they were curious about. They received information about their schools. They talked about their hobbies, their likes and dislikes. They evaluated the web 2 tools used in the project. This month (April), where the last activities of the project were carried out, the student webinar was held without any problems.

Nis

Öğretmenlerimiz; Yavuz Aslan, Sevcan Karadurak ve Çiğdem Tıraş'ın yürütücülüğündeki  "My Nature My World" adlı eTwinning projemizin mart ayı aktiviteleri tamamlandı. Mart ayının ilk haftasında atık pil toplama kampanyası tamamlandı ve üç takım yaklaşık 35 kg atık pil topladı. Aynı hafta ekosistem kelime bulutu etkinliği de yapıldı. Öğrenciler bu etkinlik ile ekosistemin bütünlüğünü bir kez daha hatırladılar. Martın ikinci haftası yap boz etkinliği yapıldı. Bu etkinlik ile projedeki toplam 18 öğrenci yeni bir web 2 aracı deneyimledir ve oldukça da eğlenceli bir vakit geçirdiler. Yap boz etkinliği için Jigsaw'ı kullandılar. Martın üçüncü haftası 21 Mart Ormancılık Haftası dolayısıyla fidan ve çiçek dikme etkinliği gerçekleştirdiler. Martın dördüncü haftası ise su ile ilgili münazara etkinliği yaptılar. Münazara etkinliğini projedeki öğrencilerimiz, projede yer alan öğretmenlerimizin rehberliğinde iş birlikçi çalışma ile yaptılar. Bu etkinlik de oldukça faydalı oldu. Öğrencilerimiz hem iş birlikçi çalıştılar hem de suyun korunması ve var olan kaynakların sürdürülebilir kullanılması gerektiğini anladılar.

 

Our teachers; The March activities of our eTwinning project called "My Nature My World", led by Yavuz Aslan, Sevcan Karadurak and Çiğdem Tıraş, have been completed. The waste battery collection campaign was completed in the first week of March and three teams collected approximately 35 kg of waste batteries. The ecosystem word cloud event was also held in the same week. With this event, students once again remembered the integrity of the ecosystem. A puzzle activity was held in the second week of March. With this event, a total of 18 students in the project experienced a new web 2 tool and had a very fun time. They used Jigsaw for the puzzle activity. In the third week of March, they organized a sapling and flower planting event on the occasion of March 21 Forestry Week. In the fourth week of March, they held a debate event about water. Our students in the project carried out the debate activity collaboratively under the guidance of our teachers who took part in the project. This event was also very useful. Our students worked collaboratively and understood that water should be protected and existing resources should be used sustainably.

Mrt

eTwinning şubat ayı aktivitelerinde Sevcan Karadurak, Yavuz Aslan ve Çiğdem Tıraş, öğrenci takımları ile birlikte çalışmalarını tamamladı. Şubat ayı aktivitelerinde küresel ısınma ile ilgili pano hazırladılar. Ekolojik ayak izlerini hesapladılar. Yenilenebilir enerji kaynakları ile ilgili video hazırladılar. Proje takımları yaptıkları etkinlikler ile doğal çevremizi korumamız ve bilinçli olmamız konusunda farkındalık oluşturdular.

Sevcan Karadurak, Yavuz Aslan and Çiğdem Tıraş completed their work with their student teams in the eTwinning February activities. In their February activities, they prepared a board about global warming. They calculated their ecological footprint. They prepared a video about renewable energy sources. Project teams raised awareness about protecting our natural environment and being conscious with the activities they carried out.

Mrt

29.02.2024 tarihinde ikinci öğrenci webinarı yapıldı. Okulumuz eTwinning projesinde yer alan Sevcan Karadurak, Çiğdem Tıraş ve Yavuz Aslan adlı öğretmenlerimiz takımları ile birlikte (toplam 18 öğrenci) öğrenci webinarına katıldı. Öğrencilerimiz diğer öğrencilerle hem grup çalışmaları hakkında konuştular hem de ortak çalışmaları hakkında bilgi aldılar.

 

The second student webinar was held on 29.02.2024. Our teachers Sevcan Karadurak, Çiğdem Tıraş and Yavuz Aslan, who are involved in our school's eTwinning project, participated in the student webinar with their teams (18 students in total). Our students talked with other students about their group work and received information about their joint work.

Şbt

Okulumuzun kurucusu olduğu, Çiğdem Tıraş, Yavuz Aslan ve Sevcan Karadurak'ın yürütücülüğünde gerçekleştirilen "Benim Doğam Benim Dünyam" adlı eTwinning  projemizin blog sayfası açıldı. Projeye ait çeşitli içeriklerin yer aldığı blog sayfasını aşağıdaki linkten ziyaret edebilirsiniz.

 

The blog page of our eTwinning project called "My Nature, My World", founded by our school and carried out by Çiğdem Tıraş, Yavuz Aslan and Sevcan Karadurak, has been opened. You can visit the blog page, which contains various contents of the project, from the link below.


https://mynaturemyworldetwinning.blogspot.com/?m=1 

Şbt

Okulumuz "My Nature My World" eTwinning proje takımları ocak ayı etkinliklerini tamamladı. Projede yer alan Yavuz Aslan, Sevcan Karadurak ve Çğdem Tıraş'ın takımları ocak ayı aktivitelerinde temizlik ve hijyen konularında farkındalık oluşturdular. Broşür ve pano hazırladılar. Temizlik ve hijyen ile ilgili slogan yazıp afiş hazırladılar. Temizlik ve hijyen ile ilgili animasyon video hazırladılar. Böylece hem kendileri temizlik ve hijyenin önemini hatırladılar hem de okul arkadaşlarına temizlik ve hijyenin önemini hatırlattılar.

Our school's "My Nature My World" eTwinning project teams have completed their January activities. The teams of Yavuz Aslan, Sevcan Karadurak and Çğdem Tıraş, who took part in the project, raised awareness about cleanliness and hygiene in their January activities. They prepared brochures and billboards. They wrote slogans about cleanliness and hygiene and prepared posters. They prepared an animated video about cleaning and hygiene. Thus, they both remembered the importance of cleanliness and hygiene and reminded their school friends of the importance of cleanliness and hygiene.

Şbt

My Nature My World eTwinning proje takımı atıklardan kıyafet tasarladı. Okulumzdan Sevcan Karadurak, Yavuz Aslan ve Çidem Tıraş'ın da aralarında yer aldığı eTwinning projesinde tüm proje partnerleri atıklardan kıyafet tasarladı. Bu tasarımları sanal sergi hline getirdiler. Atıklardan kıyafet tasarımı sanal sergisini aşağıda yer alan linke tıklayarak izleyebilirsiniz.

(My Nature My World eTwinning project team designed clothes from waste. All project partners in the eTwinning project, including Sevcan Karadurak, Yavuz Aslan and Çidem Tıraş from our school, designed clothes from waste. They turned these designs into a virtual exhibition. You can watch the virtual exhibition of clothing design from waste by clicking on the link below.)

Ara

Okulumuzun eTwinning proje takımları atıklardan kıyafet tasarım etkinliği yaptı. Sevcan Karadura'ın proje takımı, öğrencilerden birinin annesinin gençlik yıllarından kalan kıyafeti yeniden tasarladı. Çiğdem Tıraş'ın proje takımı, yağmurlu günler için naylon poşetlerden yağmurluk tasarladı. Yavuz Aslan'ın proje takımı ise öğrencilerden birinin eski kot çeket ve tişörtünü kullanarak yeni bir kıyafet tasarladı. Kıyafet tasarım etkinlikleri hem eğitici hem eğlenceli oldu. / Our school's eTwinning project teams organized a clothing design activity from waste. Sevcan Karadura's project team redesigned the outfit of one of the students' mother from her youth years. Çiğdem Tıraş's project team designed a raincoat from nylon bags for rainy days. Yavuz Aslan's project team designed a new outfit using one of the students' old denim jacket and t-shirt. Clothing design events were both educational and entertaining.

Ara

Su canlı yaşamında önemli bir yere sahiptir. Küresel iklim değişikliğinin su kaynaklarındaki etkilerini her geçen gün daha da fark etmekteyiz. Bu farkındalık ile suyun korunması ve önemi ile ilgili çalışmalarını proje takımları tamamladı. Sevcan Karadurak, Yavuz Aslan ve Çiğdem Tıraş adlı öğretmenlerimizin proje takımları suyun önemi ve korunması ile ilgili poster hazırladılar. Hazırladıkları posterler ile okulumuz öğrencilerini bilgilendirdiler. / Water has an important place in living life. We are becoming more aware of the effects of global climate change on water resources every day. With this awareness, the project teams completed their work on the protection and importance of water. The project teams of our teachers Sevcan Karadurak, Yavuz Aslan and Çiğdem Tıraş prepared a poster about the importance and protection of water. They informed the students of our school with the posters they prepared.

Ara

5 Aralık Dünya Toprak Günü. eTwinning projesindeki öğrenciler için Forum sayfasında toprak ile ilgili konu açıldı. Sevcan Karadurak, Çiğdem Tıraş ve Yavuz Aslan'ın takımındaki öğrenciler de toprak ile ilgili slogan, düşünce ve kısa bilgi yazdılar. Bu etkinlik ile öğrencilerde farkındalık oluşturmak ve toprağın önemini hatırlatmak amaçlandı. / December 5 is World Soil Day. A topic about soil was opened on the Forum page for students in the eTwinning project. Students in the team of Sevcan Karadurak, Çiğdem Tıraş and Yavuz Aslan also wrote slogans, thoughts and brief information about soil. This event aimed to raise awareness among students and remind them of the importance of soil.

Ara

Okulumuzun eTwinning projesindeki 3 takımı pil toplama kampanyası başlattı. Yavuz Aslan, Çiğdem Tıraş ve  Sevcan Karadurak adlı öğretmenlerimiz ile proje takımlarındaki öğrenciler atık pil kampanyası için afiş ve broşürler hazırladılar. Hazırladıkları afiş ve broşürler ile atık pil ve zararları konusunda hem başka okullardaki öğrencileri hem de yöre halkını bilgilendirdiler. Atık pil toplama kampanyası 02.03.2024'e kadar devam edecek. / Three teams in our school's eTwinning project started a battery collection campaign. Our teachers Yavuz Aslan, Çiğdem Tıraş and Sevcan Karadurak and the students in the project teams prepared posters and brochures for the waste battery campaign. They informed both students in other schools and the local people about waste batteries and their harms with the posters and brochures they prepared. The waste battery collection campaign will continue until 02.03.2024.